ترمووود, مقالات

چگونه ترموود اصل را از ترموود های بی کیفیت تشخیص بدهیم؟

امروزه با گسترش تکنولوژی و توجه هر چه بیشتر عموم مردم به سلامتی و همچنین استفاده هر چه بیشتر از محصولات طبیعی علی الخصوص محصولات چوبی در سرتاسر ایران فروشندگان ترموود زیادی فعالیت میکنند.از آنجایی که برخی از این فروشندگان سودجو اقدام به فروش محصول  نامرغوب با نام برندهای مطرح خارجی در ایران  می کنند ما خود را موظف میدانیم برخی از راه های تشخیص ترمووود اصل از تقلبی را برای شما هموطنان عزیز ارائه دهیم.

نکته اول :  ترموود باید دارای گواهی انجام عملیات ترموود روی آن را داشته باشد و فروشنده موظف است آن را به مشتری ارائه دهد.

نکته دوم : فروشندگان خارجی ترمووود اغلب گواهی مربوط به عملیات فتوسنتز را به مشتری ارائه میکنند ، در این گواهی دما و همچنین مدت زمانی که در ترمو وود تحت عملیات فرآوری بوده را مشخص میکنند.

نکته سوم : شرکت هایی که ادعا دارند از برندهای معروف دارای نمایندگی رسمی میباشند باید گواهی و تاییدیه این گواهی را به مشتری نشان دهند، اغلب در این موارد باید این گواهی ها باید مورد تایید اتاق بازرگانی کشور تولید کننده نیز قرار گرفته باشند.

نکته سوم : نوع چوب جهت تولید پارکت دارای اهمیت است. می توان با بررسی هولوگرام روی بسته بندی و انطباق طرح آن با طراحی لوگو انجام شده برای شرکت اصلی به اصالت کالا پی برد. اعتماد به کیفیت کالا از اولویت های تجارت  در تمامی بازارها است.

پانلسان  یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات مربوط به صنعت ساختمان و تامین کننده متریال های درجه اول اروپایی مربوط به  نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی می باشد. این شرکت به مدد دارا بودن متخصصین مجرب خدمات ارزنده ای  در زمینه  چوب نمای ساختمان، چوب ترمو  و ترموود برای کفپوش محوطه های خارجی و داخلی ارائه می نمایند.