ترمووود

پروفیل ترمووود چیست ؟

پروفیل ترمووود

امروزه با توجه به استفاده زیاد این متریال در فضاهای داخلی و خارجی این سوال که پروفیل ترمووود چیست. چگونه تولید می شود ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کرده است ، ترمووود توسط عملیات حرارتی با بیش از ۲۰۰ درجه سانتیگراد حرارت بر روی چوب درختان کاج و یا زبان گنجشک تولید می شود. در طول این عملیات حرارتی که بر روی چوب صورت می پذیرد، تغییرات شمیایی و ساختاری در چوب رخ می دهد که باعث تغییر و بهبود برخی از ویژگی های بنیادی چوب می گردد. محصول به دست آمده روی هم رفته از همه جهت چوبی با دوام تر و پایدارتر می باشد. به عبارت دیگر یک متریال کاملا ایده آل جهت استفاده در مناطقی که در معرض نور، سرما و گرما، رطوبت و … قرار دارند.

قیمت پروفیل ترمووود

از جمله نمای ساختمان چوب ترموود ارزان ، کفپوش محوطه خارجی، روف گاردن، آلاچیق، سونا، محوطه استخر و … رنگ ترمووود گونه کاج تحت تاثیر میزان درجه حرارت و مدت زمانی که تحت عملیات حرارتی قرار میگیردمی باشد.

به این صورت که هرچقدر میزان درجه حرارت بالاتر باشد.

ترمووود ظاهر تیره تری پیدا می کند.

طیف وسیعی از این پروفیل ها در ضخامت ها و عرض های گوناگون تولید می شود.

تا نیاز مشتریان محترم به بهترین نحو ممکن برآورده گردد.

ترمووود-D (کاج) بر روی نمای چوبی ساختمان میتواند یک عمر ۳۰ سالهدلخواهراارائه دهد.

این محاسبه بر اساس مجموعه ای از شرایط به دست آمده است

شامل کیفیت کار در زمان نصب در معرض تابش نور خورشید و رطوبت هوا می باشد.

شرکت پروفیل ترمووود

شرکت رها چوب به شما این اطمینان را می دهد که پروفیل های ترمووود این مجموعه تهیه شده از بهترین و با کیفیت ترین درختها از جنگلهای تایید شده و استاندارد فنلاند می باشند. از این جهت ترمووود ارائه شده توسط شرکت رها چوب نما ، دارای ۳۰ سال گارانتی در برابر پدیده ترمو می باشد. شامل مقاومت در برابر سرما، گرما، رطوبت و نفوذ حشرات.